Otsi

hannelisel

India, New Delhi

Hommik algas varakult, isegi Eesti kellaaja järgi väga varakult. Tegime hommikusi toiminguid ja edasi liikusime New Delhi piirkonda. Selleks võtsime taaskord uberi. Otsustasime, et lähme vaatama Lootuse Templit. Sõit sinna oli väga pikk. Lisaks saime veel jagatud takso peale ühe... Continue Reading →

Aurora Yoga Studio

Kollektiiv Naistekas käis pühapäeval imelises kohas nagu Aurora Yoga Studio. Me käisime partnerjoogas ja akrojoogas. See lihtsalt imeline. Meile kõigile meeldis väga, saime naerda ja lõbutseda. Lähemalt räägime oma kogemustest. Liivi LIIVI: See oli huvitav kogemus ja mõnus trenn. See... Continue Reading →

iPhone – broken

Ma ei tea kui paljud teist teavad aga ma ostsin endale kuskil kaks kuud tagasi iPhone  telefoni. Ma peaksin olema piisavalt hull, et seda poest osta. Niisiis vaatasin kasutatud telefonide poole. Kasutatud iPhone hinnad olid ka piisavalt kõrged, et tundus... Continue Reading →

✔️ Praktika ✔️

Esimene nädal  Esimene päev ja kogu nädal oli ikka päris õudne. Mitte seda, et asi oleks kohutav vaid selles, et olen haiglaga väga võõras. Oma juhendajaid jälitasin ma peaaegu terve nädala kuna asjade asukohad ei tahtnud kuidagi meelde jääda. Samas... Continue Reading →

Teine EMOs käik

Oleme rahulikult päeva õhtusse saanud. Mina olen enam vähem terveks saanud ja Hanna mängib. Vaatasime kogu perega filmi ja korraga oli kuulda hullu karjumist. Hanna jookseb diivani tagant välja, nägu verine. Saime aru, et midagi on ikka väga hullu juhtunud.... Continue Reading →

India, Old Delhi

Meie hommik Indias hakkas suhteliselt varakult. Eesti kellaaja järgi veidi enne 8. Neil oli siis juba lõuna. Ärgates oli kuulda kuidas linnaosa on üles tõusnud – auto pasunad, inimeste toimetused ja koerte haukumised. Kõike seda oli kuulda meie hotellituppa. Meie... Continue Reading →

Kiirabi

Pühapäeva õhtul läksin tavalisel kellaajal magama, arvestades, et järgmisel päeval on tööpäev. Kuskil kella 4 aeg ärkasin ülesse ja läksin vetsu. See aeg millal läksin vetsu hakkas mul nii paha, et oleksin peaaegu ära minestanud. Pulss oli mul kõrge. Tundsin... Continue Reading →

India, Delhi

Hommik hakkas meil varakult. Äratus oli meil kell 5:30. Tallinna Lennujaamas olime 6:20. Lennuk läks meil kell 7:20 vahemaandumisega Amsterdamis. Kodus pakkisin hommikul veel viimased asjad kokku. Õnneks sellel korral ma päikseprille ei unustanud kuid unustasin akupanga maha. Tagantjärgi saan... Continue Reading →

Kokos

Kollektiiv Naistekaga räägime lähemalt Kokose toodetest. Kaisa sai proovida aelo vera juuksepalsam/mask brokoliõliga. Võiks ju arvata, et sellise koostisosaga juuksemaski ei sooviks üldse pähe panna. Mina ise, kes ei söö üldse brokolit, vähemalt arvan nii. Kuid ei tohiks võtta seda... Continue Reading →

Create a website or blog at WordPress.com