Ennegi rääkisin sellest, et käisin oktoobris Iirmaal, täpsemalt Dublinis. Meie lend sinna oli 50€ edasi – tagasi, majutuse saime samasuguse raha eest. Meie meelest kõige kallim oli seal takso sõit. Seda võiks harrastada äärmisel juhul. Kuna meie jõudsime lennujaama suhteliselt hilja ja lennule pidime minema päris varakult siis otsustasime minna just taksoga. Nii lihtsalt mugavam lastega.

Ööbimise võtsime veidikene kesklinnast välja. Meil oli kodumajutus. Õigemini esialgu võtsime majutuse hoopis teise kohta kuid mingil põhjusel booking tühistas meie tellimuse ja pakkus meile muud majutust. Õnneks! Dubais läks meil hoopis halvasti selle majutusega. Meil ei olnud kuni kohale jõudmiseni majutust. Läksime siis kohapeale karjuma ja õnneks saime majutuse kuid rahavahe keegi kinni ei makstud. Õnneks aga hotelli poolt saime veidi soodust. Kokkuvõttes Dublini kohapealt saime parema majutuse kui esialgu, ka asukoha poolest. Lisaks saime selle hinnavahe bookingult ka tagasi.

Majutuse kõrval ka Ashleaf Shopping Center. Seal sõime näiteks õhtusöögiks mäkki. Lastega väga hea ja kiire lahendus. Lisaks meelepärane mänguasi ka juurde. Majutusest saime kesklinna väga lihtsasti bussiga. Bussi pilet oli 2€ nägu. Dublin näeb väga sarnane välja Londonile kui ka meenutab mingil määral Stockholmi. Linnas on mitu ilusat parki. Üks nendest St. Stephen’s Green Park.

Muuseumite kohapealt külastasime arheoloogia muuseumit – National Museum of Ireland. Muuseumi pilet ei maksnud. Kõik need muuseumid on ilma piletita. Kõnnid sisse ja vaatad. Arheoloogia muuseumis oli erinevad loomad, linnud ja skelette. Muuseum oli isegi lastele väga huvitav.

Minu suurimaks tahteks oli külastada Trinity Collage vana raamatukogu. See oli pileti hinna poolest päris kirves – 11-14€. Kuid see oli oma vaadet väärt. Ennem oli muuseumi osa. Inimesi oli päris palju. Kui jõudsime sinna põhi vaatamisväärsuse juurde siis vana raamatu lõhna oli tunda juba ukseni. See lõhn oli meeldejääv ja kogu vaatepilt oli mega. Minu meelest igat senti väärt. Lisaks jalutuskäik sealses piirkonnas.

Põhiline monument on neil seal nõel. Selle ümber palju turiste polnud kuigi võibolla jõudsime sinna just sellisel ajal. See on omamoodi põnev vaatamisväärsus, sest sellist pikka pulka pole ma veel kusagil näinud.

Henry Street ostutänaval on palju erinevaid poode. Üks sai nendest meie lemmikuks, et ostsime nii palju riideid. Head ja odavad. Otsustasime minna ühele korralikule Iiri õhtule ja seal kandis leidsime koha. Me saime laua lava ette. Selline tunne oli, et tulevad meie söögilaua peale tantsima.

Külastasime ka Kilmainham Gaol’i. See on siis endine vangla. Alguses käisime muuseumis ja kuna tahtsime minna ka vanglasse siis saime aja alles õhtuks. Hinda selle tuuri kohta enam ei mäleta. Tean seda, et õpilasele olid paljud piletid palju soodsamad. ISIC kaart päästab igal pool ära.

Külastasime ka Dublin Castle kindlust. See oli väga uhke ja palju oli erinevaid ruume. Turiste oli päris palju. Paljud käisid seal ringi ka giidiga niisiis mõne grupi alla sai täitsa vabalt hiilida.

Kokkuvõttes oli selline väike linnapuhkus väga mõnus. Sai vaadatud ja kohti veel mida avastada. Käisime veel tutvumas vaatamisväärsuseid: Grafton Street, Christ Chursh Cathedral. Igal pool oli põnev ja omamoodi. Soovitan minna Iirimaale kuid kindlasti plaanida ette mida vaatama minna ja mida välja jätta. Arvan, et nädal liiga palju seal olla. Meile piisas täpselt 4 päevast.