DAY 1

Minu Praha reisist on tükk aega möödas. Kuid sellegi poolest mõtlesin nüüd sellest ka siia kirjutada. Nimelt Praha reis oli tegelikult Marcusele sünnipäeva kingituseks ja see oli hoopis üllatuseks. Täpselt sellest sai teada alles siis kui Riia lennujaama jõudsime.

Meie reis algas niimoodi, et läksime bussiga Tallinna Bussijaama. Ma olin varunud kõvasti aega ehk pidime seal rohkem ootama kui esialgselt plaanisime. Lõpuks kui aeg oli bussi minna siis Marcus sai teada, et Tallinn-Riia buss. Samas ei saanud selles kindel olla kuna bussi peal oli silt Tallinn-Pärnu-Riia.

Bussiga sõit ei olnud väga hull. Minu meelest oli hullem sõita tagasi kuna olime väsitanud korralikult Prahast. Mul tagasi tulles mingit und ei tulnud ka. Võimalik, et oleksin siis bussi reisi paremini vastu võtnud.

Lõpuks kui olime Riia jõudnud siis Marcus oli kindel, et meie tee läheb Jurmalasse. Seda siiski ei olnud. Ma viisin ta taksoga otse lennujaama. Lennujaama jõudsime 2.5h varem. Niisiis passisime natukest aega lennujaama ees. Lõpuks kui oli aeg seal maal otsustasime sisse minna. Andsin Marcusele pileti ja ütlesin, et ta ei vaataks piletit. Nii ta tegi ja nii ta oligi teadmatuses, kuhu meie lend läheb. Ta sai sellest teada alles lennuki peale minemisel.

Alguses oli Marcus üsna segaduses ja mingit rõõmu justkui ei tulnudki. Kokkuvõttes oli vist reisiga ikkagi rahul ja oli õnnelik. Vahepeal vingus kui kallid kõik asjad on ja solvus klienditeenindaja peale, et tema ei saanud soodustust paarkümmend senti kuna tal ei olnud kehtivat õpilaspiletit.

Kui me Prahasse jõudsime siis esimese asjana võtsime takso ja lasime end sõidutada majutusse. Meie majutus asus vanalinnas. Huvitaval kombel sai autoga meie majutusse väga lähedale. Majutuse leidmisega oli meil veidikene probleeme kuna ei saanud aru kuidas maju on nummerdatud. Lõpuks küsisime poest aga ka tema ei osanud meid kohe alguses aidata. Lõpuks tal siiski tärkas hotelli nimi kuhugile ja näitas meile maja, mis on täpselt üle tee. Nimelt olime tegelikult seda koguaeg näinud aga ei olnud fikseerinud.

Majutusse jõudes uurisime veepargi kohta. Meile öeldi, et veepargis torud läheb kohe kinni ja Teil pole sinna mõtet minna. Ajaliselt oleksime saanud olla torudes väga vähe aga kuna mul oli ilge tahtmine sinna minna siis me võtsime kiirelt takso ja tormasime Aquapalace veekeskusesse.

Veekeskuses võtsime oma piletid ja vahetasime riided nii kiirelt kui võimalik. Läksime otse torudesse. Me tegime peaaegu kõik torud läbi 10 minutiga. Järjekordi polnud ja kui oli siis väga väiksed. Kokkuvõttes olid torud siiski tund aega kauem lahti kui oli kirjas. Ma ei tea kas ka nii koguaeg on või meil lihtsalt vedas. Peale torusid vaatasime edasi veepargis. Käisime ujumas ka õues. Käisime ka saunas. Saunad olid huvitavad kuna seal saunades pidi paljas olema. Ujumisriided pidi jätma spetsiaalsesse kappi.

Peale veekeskuse külastust sõitsime taksoga majutusse. Majutuses viibisime vähekest aega. Edasi vaatasime öist vanalinna ja otsisime süüa.

DAY 2

Hommik algas meil varakult. Otsustasime, et lähme hommikul vara sööma kohalikku toidukohta, mis on odav. Kahjuks see tehti lahti tund hiljem kui olime kohale jõudnud. Otsustasime vaadata kaubanduskeskusesse. Seal oli ka toidupood. Toidupoest ostsin endale hommikusööki kuna kõht nõudis juba süüa. Uudistasime keskuses ka erinevaid poode. Tund läks üsna kiirelt aga samas aeglaselt. Igatahes saime seal kohas süüa ja päris hea hinna eest. Kahe peale kokku läks meil 12€. Sinna sisse kuulusid siis minu pasta, Marcuse õlu ja liha. Naljakas oli selle juures see, et lisandeid tuli juurde osta. Marcusele osutati menüüs lisandite leheküljele ja öeldi, et mis te sinna kõrvale soovite siis ta ütles, et midagi. Kui see toit tuli siis ma ei suutnud naermist lõpetada. Ma pole kunagi niimoodi veel naernud. Marcus on hull toidufänn ja kui ta sööma hakkab siis tal on vaja tervet lauda kaetuna, muidu ei ole talle piisav. Nüüd tuli taldrik kus peopesa suurune liha peal..

Peale söömist võtsime elektrilise tõukeratta. Neid on terve linna peal ja igalt nurgalt saab võtta. Selleks on vaja Lime rakendust. See suhteliselt sama mõttega, mis meie bolt või citybee. Tõukeratastega sõitsime väga vähekest aega kuna munakiviteed ei olnud just kõige paremad.

Esimene külastus sellel päeval oli Petrini mägi. Sõitsime köisraudteega ülesse mäeotsa. Ilmselt oleks võinud ka jala minna aga pilet oli paar eurot. Hoidsime väärtusliku aega kokku. Samas oleks väga mõnus jalutuskäik olnud. Park tundus väga ilus.

Petrin Torn – Seal nägi ilusat vaadet kogu Praha linnale. Lift sellel päeval oli katki, jalgsi minna üles ei olnud kõige hullem. Positiivne selle juures see, et pilet oli odavam ja ehk sai natukene pekki vähemaks kah.

Peeglite labürint – See oli labürint, mis oli puidust raamidega. Üsna vanaaegne. Sees oli üsna huvitav olla samas oli väga lihtne aru saada kuhu minna kui vaadata maha. Niisiis kui soovid ausalt mängu mängida, ära vaata maha. Seal juures oli ka väike peeglite tuba, mis moonutas su peegelpilti.

Jumalaema kirik – Kirikusse sisenemisel tuli mulle väga palju erinevaid emotsioone. Soovitan vaadata kuna kirikus oli väga palju kullast detaile. Altarit on kirjeldamatu. Väga palju erinevaid kujuneid.

St. Vitus Katetraal – Väga võimas ja kõrge hoone. Väga palju erinevaid kujukesi ja detaile. Üks põhi vaatamisväärsuseid Praha linnas. Ka torni saab sisse ronida aga otsustasime seda mitte teha kuna nägime Prahat juba Petrini tornis.

Kitsam tänav – Tänavat on reguleeritud valgusfooriga. Kaks inimest kõrvuti ei saa kõndida seal.

Astronoomiline kell – Väga huvitav kell kuid sellest oli raske aru saada, mida see täpselt näitas. Turiste oli seal palju.

Vabaduse väljak – Väga palju erinevaid värvilise maju. Inimesi palju. Paljud üritavad seal  teenida oma oskustega raha.

Vahakujude muuseum – Muuseumis oli palju erinevaid vahakujusid ja muid ajaloolisi asju. Majal oli mitu korrust. Igal korrus oli erinev. Näidati kuidas tehakse šokolaadi.

Lennon sein – Sein otseselt ei ole eriline kuid seal leidub väga palju erinevaid joonistusi. Omaette vaatamisväärsus kuna teist sellist seina ei ole ma kunagi veel näinud.

Seksimasinate muuseum – Muuseumis on palju erinevaid vibraatoreid, nukke, masinaid ja palju pilte. Üsna huvitav!

DAY 3

Hommikul ärkasime varakult. Panime oma asjad kokku. Külastasime kaubanduskeskust. Varsti pidime tellima endale takso ja sõitma sellega lennujaama. Teel Prahast Riiga ei saanud me kõrvuti istuda. Riiga jõudes saime käia Riia kaubanduskeskusest läbi ja siis pidimegi juba bussi peale minema.

Lennureis läks kiirelt. Ma pooleldi magasin ja pooleldi vaatasin ringi. Sain istuda kõige esimeses reas, mis oli väga huvitav kuna nägin pealt kõike, mida stjuardessid tegid. Bussi sõit tagasi Tallinna oli kohutavalt igav. Ei suutnud magada ja samas ei suutnud vaadata ka filmi.