Varssavist liikusime hommikul vara lennujaama. Lennujaama sõitsime taksoga. Varssavis on väga odav takso. Maksime kuskil 5-6€ selle eest, et saada lennujaama. Lennujaamas ootasime ja mõne aja pärast saime juba lennuki peale.

Varssavist Barcelonasse sõit oli üsna pikk. Kokkuvõttes läks lennureis siiski kiirelt. Kohale jõudes hakkasime mõtlema kuidas saada linna. Võimalusi oli mitu – metroo, buss, takso, rong. Me esialgu valisime takso variandi. Vaatasime Uberist hinda ja hinnaks tuli 66€. Vaatasin veel ringi ja seal oli ka kohalik rakendus – mytaxi. Ka sellel oli hind päris kirves. Edasi vaatasime, et sealt lennujaamast saab otse metrooga sinna kus meil vaja on. Otsustasime siiski võtta bussi kuna siis näeb linna ka. Buss läks lennujaama alt. Firmaks Aerobus. Pileti hind on 5.90€. Kui võtta kohe edasi-tagasi pilet on hind veidi odavam. Meie aga ei olnud veel kindel kuidas me tagasi läheme, niisiis ei võtnud me kohe tagasi piletit.

Aerobus buss läheb lennujaamast iga 10 minuti tagant. Järjekord läks meil kiirelt ja kaua ootama ei pidanud. Buss sõidutas meid Placa de Catalunya väljakule ja ühtlasi oli see viimane peatus. Väljakul me vaatasime veidikene ringi ja valisime söögikohta. Sööma läksime mäkki. Peale söömist läksime hotelli, et saada oma võtmed. Meie majutus asus hotellist täpselt üle tee. Seal oli meie apartment. Ühtlasi oli meie majutus kõige lahedamal tänaval – La Rambla. Seal on tänavaturg. Terve tänav on poode täis.

Pärast väikest pausi majutuses läksime bussiga Güelli parki. Bussipilet maksis 2.20€. Tegelikult on pileti ka Güelli pargis. Ma täpselt aru ei saanudki, mis seal maksis kuna me käisime seal ringi küll täitsa tasuta. Ilmselt maksid hooned, mida sai külastada seal pargis. Meid see väga ei huvitanud. Kuid sellegi poolest on park väga ilus ja huvitav kuna see asub mäe serval ja mitu tasandit kus saab kõndida. Lisaks on suurepärane vaade linnale ja park ise on omamoodi, mida peab oma silmaga nägema.

Peale parki liikusime alla poole linna. Võtsime suuna kuulsa Sagrada Familia kiriku poole. Teel sinna nägime veel väikest lõbustusparki, mida lapsed külastasid. Ma ei tea kas see on püsiv aga ühe korra hind oli 3€. Lõbustuspargist edasi liikudes jõudsime ka kaua oodatud kirikuni. Kaugel vaadatuna oli juba näha, et tegu on väga võimsa ehitisega.  Mida rohkem lähemale jõudes seda rohkem võimsamaks see läks. Minu meelest, mis elamust veidikene rikkus oli see, et ehitus endiselt veel käis. Mul on meeletult kurb see, et nägime seda vaid pimedas. Oleks väga tahtnud ja soovinud ka see valges ära näha. Samuti ka sees käia kuid ajast jäi puudus.

Peale kiriku vaatamist läksime majutusse. Käisime ka poest läbi. Rahvast oli poes väga palju. Tänavad olid ka paksult rahvast täis. Mul hakkas poes nii paha, et ma ei suutnud seal enam olla. Läksin otsejoones majutusse. Endal oli koguaeg hirm kas kukun kokku või mitte. Õnneks ei juhtunud midagi hullu. Majutusse jõudes ma kohe viskasin voodisse pikali. Hanna sai aru, et mul väga paha olla. Pani mulle teki peale ja tõi mulle juua. Nii armas temast. Mõne aja pärast jõudsid ka teised. Emps andis mulle mingit rohtu ja ma jäin magama. Mingi hetk äratab Avo mu ülesse, et peaksime õue minema. Ma olin Eesti aastavahetuse maha maganud. Kellaajaliselt oli meil veel 15 minutit aega. Me panime riide ja suundusime Catalunya väljakule.

Catalunya väljakul oli rahvast väga palju. Rohkem kui muidu tavaliselt tänaval kõndis. Inimesed seal seisid viinamarjade ja vilkuvate kõrvade, prillidega. Väga lahe oli vaadata nende aastavahetuse traditsiooni. Ka me võtsime osa sellest. Sõime ära 12 viinamarja iga kella löögi peale. Ma ausalt ei oska öelda kas me tegime seda õieti või mitte. Söödud me igatahes saime ja kui selle aasta lõpuks on kõik hästi läinud siis ilmselt tegime õieti. Emps ja Andri jäid veel õue aga ülejäänud reisisellidega läksin majutusse tagasi. Majutuse rõdu pealt nägime ülihead vaadet ilutulestikule, mis tuli Magic Fountaini poolt. Seal oli see põhi aastavahetuse show kuid sinna me ei läinud. Mul oli paha olla ja Avo ei tahtnud. Mina ilmselt oleks soovinud kui oleks saanud. Kui emps ja Andri tagasi tulid siis jõime ka Cava. See on nende kohalik mulliga vein. Mulle väga ei meeldinud aga jõin selle lõpuni. Tegelikult oleks seda pidanud jooma nii, et kuldsõrmus on joogi sees. See pidi õnne tooma.

Järgmisel päeval suundusime Barcelona loomaaeda. See asub Ciutadella pargis. Enne uurisime ka veidikene parki. Seal lendas lahtiselt rohelisi papagoisid. Neid oli nii lahe vaadata. Mõni isegi toitis neid. Loomaaeda sai Aerobus talongiraamatuga soodust. Seda sai lennujaamast Aerobus bussipeatuse juurest võtta. Mina ja Avo unustasime need maha ja pidime pileti eest maksma 21€. Emps aga võttis selle kaasa ja sai pileti 17€ga. Loomaaia pilet on ikka päris kirves. Kuid mulle meeldis see loomaaed rohkem. Loomaaed oli väiksel territooriumil aga samas oli kõikidel loomadel palju ruumi. Tervet loomaaeda me ei käinudki läbi. Hiljem kaarti vaadates märkasime, et pool loomaaeda oli käimata.

Peale loomaaeda käisime lähedal olevas surnuaias. See surnuaed oli väga huvitav. See oli väga suur ja seal oli palju kujukesi. Surnuaeda sisenedes oli kirjas, et pildistada ei tohi. Mina pilti ei teinud ehk ei saa siin jagada kuid googles olevaid pilte saab vaadata siit.

Peale surnuaeda tegime väikse söögipausi. Käisime kuskil äärelinnas söömas. Ka seal olid hinnad päris kallid. Pitsa oli 10€ ja oli vaid ühe lisandiga. Mina otseselt kõhtu täis ei saanud kuid väheke ikka. Edasi kõndisime metroo jaama ja sõitsime metrooga majutusse.

Väike puhkus majutusesse ja edasi suundusin koos empsiga Magic Fountaini vaatama. Seal oli väga suur purskkaev. Seal pidi olema uuesti show. Kahjuks kohale jõudes polnud mingit showd. Küsisime ka kohalikult ja öeldi, et täna ei toimu seal miskit. See eest nägime mäe peal olevat muuseumi. Mäe pealt nägime ilusat pimedat linna.

Käisime vaatamas ka Arenas de Barcelona kaubanduskeskuses. Selle ehitise katusele sai vaatama minna vaadet. Seal töötas üks lift mille eest taheti 1€. Tegelikult kui kaubanduskeskus on lahti siis saab ka seest katusele minna. Sääst 1€. Me kahjuks raiskasime selle 1€ ära kuna me ei teadnud. Kaubanduskeskuses olid poed kinni aga sees sai sellel päeval ikka kõndida. Seal oli ka mingi anatoomia muuseum. Kahjuks oli see kinni sellel ajal ja ajaliselt oli meil ka puudus, et seda külastada.

Viimasel päeval käisime läbi La Rambla tänava. Ostsime väga palju erinevaid asju. Alustades jalanõudest lõpetades rahakotini. Müüdi seal suhteliselt kõike. Hinnad muidu olid kõrged aga tingimine aitas väga. Saime kõik asjad peaaegu poole odavamini.

Edasi läksime köisraudteega sõitmas. Järjekord oli meeletu. Ooteaeg järjekorras 70 minutit. Peale piletit oli ooteaeg veel 20 minutit. Vaade tornis oli väga ilus. Kõik värvid olid väga erksad. Tornis nägi randa. Rannas oli rahvast, mõni lausa päevitas. Üksikud käisid isegi ujumas. Hind sõiduks oli 11€. Edasi-tagasi oleks olnud 16€ ja samuti sama palju ootamist. Valisime ühe suuna ja kõndisime lõpp peatusest mäest alla. Leidsime ühe kohviku, kus võtsime väikse kohvi ja kakao. Edasi jalutasime majutuse poole.

Majutuses tegime väikse pausi. Avo ja Andri läksid edasi shoppingule. Mina, emps ja Hanna käisime illusiooni muuseumis. Pileti hind oli muidu 10€ aga me saime Aerobus soodusega 8€ga. Muuseum jättis väga positiivse mulje. Vaadata oli seal palju. Nii palju pildistanud pole ma veel kuskil kui seal. Ilmselt varsti hakkate neid nägema ka mu instagramis. Mõnda videot olete juba ehk näinud. Kui mitte siis instagramis on olemas.

Majutusse taas tagasi jõudsime hilja õhtul. Voodis olime umbes kell 00. Äratus oli meil hommikul vara kella 9 aeg. Majutust väljusime kell 10. Andsime ära võtmed ja suundusime Aerobus bussipeatusesse. Otsustasime, et see on meile tuttav buss ja sellega on meil hea tagasi liikuda. Maksime taaskord 5.90€ ja buss sõidutas meid ilusasti terminali.

Samuti on ka Barcelona lennujaam väga suur. Seal oli mitu terminali. Meie pidime minema number 1. Peale selle oli veel terminal 2 ja E terminal. Lisaks oli meie terminalis peaaegu 300 check in putka. Igatahes väga suur. Lennujaamas läks aeg väga aeglaselt. Sõit Varssavi läks ka mega aeglaselt. Kuid kohale sinna me jõudsime.