Day 3

Seekord ööbisime emps, mina ja Hanna ühes toas. Äratus oli meil 5:40 hommikul. 6:15 tuli meil buss järgi. Pidime selleks minema meie kuurordi bussipeatuse juurde. Seal oli üks kohvik ja kohtumine oli sealses parklas. Meie jäime viimaseks. Meiega tuli kaasa ka üks eestlane.

Bussi sõit oli kuskil 1h, ooteaaeg oli 1h ja praam läks 2h. Kokku sõit oli sinna 4h ja tagasi oli veidi rohkem kuna ilm ei soosinud kiiremini sõita.

Praami pealt aeti meid maha nagu loomi. Kõik käis jube kiirelt. Sadamas peatus see laev sirka 10 minutit. Ühed sisse ja teised peale. Tagasi teel isegi ei kontrollitud kas meil on piletid või ei ole. Mingi pisteline kontroll oli aga midagi suurt ei olnud.

Santorinile jõudes oli ilm väha soe. Snapchat näitas mulle 22 kraadi aga kindlasti oli seda rohkem. Liikusime praami pealt oma bussi poole. Kreeta sadamas saime oma bussi lipikud kätte. Santorini saarel andsime need oma bussijuhile. Buss siis hakkas meile tegema väikest ekskursiooni. Teed olid seal väga järsud ja kitsad. Selline tunne, et kui teine reisibuss tuleb vastu siis need on su elu viimased minutid. Vahepeal oli täitsa paha olla ka sellest kõrguse tõusust. Kuid siiski bussijuht sõitis rahulikult.

Kõige pealt liikusime Oia külla. Seal oli hästi palju väikseid valgeid maju. Need kõik olid nagu väiksed nukumajad. Põhiline värv oli ka sinine. Sinised katused, aknaraamid ja uksed. Mõnel oli ka bassein. Saime seal 1h ja 40minutit ringi vaadata. Käisime poes ja ostsime süüa ning juua.

Järgmisena liikusime Fira külla. Seal oli aega ainult 35 minutit. Käisime mõnes poes vaatamas ringi ja vaatasime valget kirikut. See oli nii valge, et ma ei saanud algul aru kas see on pilv või mingi ehitis.

Kuna enne Fira linna oli vaja langetada otsus mida teha edasi. Valikuid oli kolm. Jääda Fira linna, minna musta randa ja kolmandaks minna vulkaani vaatama. Vulkaani vaatamine oleks maksnud lisaks 15€. Tagant järgi mõeldes oleks pidanud just selle valiku tegema, sest siis oleks saanud ujuda oranžis vees. Must rand ei tundunud nii lahe. Algselt räägiti, et seal ka musta värvi vesi aga seda siiski ei olnud. Rannas saime olla vaid 1h ehk jõudsime teha paar pilti ja ujuda. Tempo oli koguaeg peal.

Peale ujumist läksime bussi ja hakkasime sõitma sadama juurde tagasi. Nii saigi meie Santorini saare tuur läbi. Kindlasti oleks veel mida vaadata ja uurida kuid meie jäime rahule. Ainuke vinguv asi oleks selle reisi summa. Päris kirves oli see. Laeva peal käituti jõhkralt aga samas on arusaadav see.

Oma kodu sadamasse jõudsime päris hilja. Koju jõudsime ka veel hiljem kuid õnneks saime ikkagi süüa õhtut.

Sellel päeval jäi meil hommik ja lõuna vahele. Niisiis ei tea mis siis pakuti. Ilmselt sama mida eelnevad päevad on pakutud.