Hommik algas suure äiksevihmaga ja rahega. Hakkasime ilusasti sättima ja teadsime, et meid visatakse välja kell 12 nagu alati. Emps veel vaatas mingit paberit ja oli selles nii kindel. Lõpuks tuli mingi koristaja kes kupatas meid sealt välja. Ise oli jummalast kuri ja ütles, et peame juurde maksma. Panime siis ruttu asjad kokku. Liikusime alla ja sättisime hotelli ees baaris edasi. Panin Hannale riided selga ja endale. Mitte, et me paljalt jooksime 😆 Aa, jaa maksma me ei pidanud.

Igatahes ootasime seal mingi 1h ja siis läksime sööma sinna kohta kus eelmine kord mängimas käisime. Sinna tuli veel lapsi ja Hannal ning Andril oli väga lahe.

Peale seda liikusime me hotelli ette ja võeti meid peale. Liikusime lennujaama. Jõudsime sinna rohkem kui 2h varem lennujaama. Andri suutis veel autos coca-colat maha ajada. Taksojuht sai suht kurjaks ja tahtis midagi öelda kuid siis jättis ütlemata.

Liikusime siis check-in’i poole. Oli jällegi probleem. Seekord ei saadud mind ja Hannat teha. Kohapeal sai pileti numbriga tehtud. Raha me ei pidanud selle eest maksma. Liikusime ootealale ja see 2h läks väga kiirelt aga samas ka aeglaselt. Kui jõudsime lennuki peale siis reis läks hästi. Hanna pidas end hästi üleval. Meie kahe lennu vahele oli 45minutit aega. Jooksime me väga. Mul oli reaalselt tunne, et süda hüppab välja. Ma pidin Hannat tassima ja see polnud väga meeldiv. Hanna päris raske ponsakas.

Jõudsime ka selle Tallinna lennu peale. Hanna jäi lõpuks magama ja siis oli probleem käruga. Meil Hanna käru oli kadunud. Me saime valesti aru- käru tõsteti lennuki kõrvale kuid meile öeldi, et tuleb koos pagasitega. Niisiis läks meie käru leidmiseks rohkem kui pool tundi. Ma unustasin Hanna pudru veel lahtiselt käru sisse ja see läks kõik laiali, et jube. Oehh, jaa empsi papud olid ka kärus ja need olid välja tulnud. Empsi üks papu jooksis seal lindipeal lahtiselt kus tulid üldpagasid. Teine papu oli ilusasti käru all  nagu jätsime need.

Liikusime siis autoga koju. Avo tuli meile lennujaama vastu. Sõitsime koju. Avo oli selle nädalaga teinud nende magamistoa korda. Väga lahe tuba. Värvis üle ka voodiraami. Uus aknalaud ja kõik oli väga lahe.. Vägev üllatus!

Minu toas oli ka üllatus.. Üllatuseks segamini tuba 😆

Lennud läksid meil mõlemal korral väga hästi ja olen õnnelik ning rahul selle reisiga. Väga tore oli. Ainult nuriseda saaks hotelliga. Muud ei midagi 😊

Üritan ka video valmis saada ja postitused veelkord üle vaadata! 😊