Samad tegemised nagu alati. Ärkasime, sõime ja sättisime. Tänane päevaplaan oli meil kindlaks määratud kuniks jõudsime me õue. See viskas meie päevaplaani täitsa metsa. Nimelt läksime me oma hotelli piirkonda üht suveniiri poodi ja seal kõrval oli paadireisi pakkujad. Võtsime endale laupäevaks reisi Gomino saarele ja Blue Laguuni vaatama. Hinnaks 17€/in söögid ja joogid on sees, lapsed tasuta.

Niisiis pidime uued plaanid seadma. Läksime oma kodulähedasse auto muuseumi. Seal oli väga palju erinevaid autosid. Nii mõnigi auto fänn oleks seal pöördesse läinud, sest mina läksin seal väheke kah. Seal oli ka vanu lastekärusid nii, et nende peale kah. Leidsime sealt sama aasta auto kui mu ema on sündinud. Samuti minu sünniaastaga auto.  Ma kahjuks seal pilte ei teinud kuid mõned videod. Mul on nimelt plaan teha ilus reisivideo. Ma ei tea kuidas see välja tuleb kuid siis ehk näha. Minu asi on siis videosid teha ja emps teeb pilte. Muidugi olen ka mõningaid pilte teinud just blogi jaoks. Aga nüüd väikse video juurde…

Neid autosid oli seal kaks korrust. Kõige rohkem mis silma jäid oli jaguarid, fordid, bmw ja rohkem ma ei mäleta 😁

Seejärel mõtlesime esialgse plaani järgi akvaariumi muuseumi kuid siis mõtlesime ümber, et minna Rabati.

Akvaariumi juures oli väga ilus vaade ja seda me ka vaatasime ning jäädvustasime. Kuna seal lähedal oli ka mänguväljak siis Andri tahtis seal mängida. Mina olin Hannaga bussikas kuna bussini oli 6minutit. Buss lihtsalt sõitis suure hooga minema nagu ma poleks seal olnudki. Kurja, pool tundi ootamist ja uuele katsele. Seekord, et buss peatuks siis emme jooksis mul peaaegu tee peale. Alles siis suvatses peatuma jääda ja lükkas suuna sisse.

Läksime bussi peale mis viis meid Rabat’isse. Seal olid katakombid. Käisime seal. Oli 23 erinevat kohta kus sai siseneda ja vaadata neid. Samuti mõned boksid kus sai lugeda selle kohta.

​​

Peale katakombe liikusime me Mdina​​. See on selline pisike linn nagu umbes meie vanalinn ainult palju väiksem. Sellel samuti müür ümber. Räägitakse, et see on Malta kõige vaiksem linn. No ma ei tea.. Me jõudsime just sinna siis kui mingi kirikukell järjest 15minutit helises. Hästi palju preestreid liikus sinna poole ja inimesi, kes oli mustas riietuses. Ei tea mis seal oli või mis seal juhtus. Me liikusime sealt ära. Puhkasime natukene mänguväljakul ja matkasime edasi.

Sõitsime me Silema. Seal pidi olema Malta populaarne ööelu. Tõesti tundus see selline koht. Palju valgustusi, inimesi, liiklust, baare jne. Tundus selline rikkam piirkond. Mulle seal meeldis ja loodan, et meie laupäevane laevakruiis algab sealt ja lõppeb sealt. Seal tahaks veel ringi käia. Jõudsime sinna suhteliselt hilja.

PS! Olen siin kiirelt kirjutanud meie Malta 1-4päeva jutu. Kodus olles teen ma väheke parandusi ja lisan juurde täiendava info. Soovitan ka hiljem üle lugeda kui soovi ja huvi on 😉 Seniks Šau 🤗