Jõudsime Maltale. Ilm on mõnusalt soe, päike paistab aga samas külm.

Lennujaam tudus esialgu väga pisike. Bussiga hotelli läks sirka 45minutit. Liiklus on vasakpoolne. Suht hirmutav kuna plaanisime ka auto rentida.

Esimesed emotsioonid- uskumatu et siia jõudsime. Hotelli tuba on külm ja kuidagi hall tundub. Meil ühest “aknast” paistab selline vaade. See pidi olema hotellide omapära siin Maltal.

Teine reis läks suurepäraselt. Hanna magas teise lennureisi maha. Mina sain ka magada väheke.

Hotellis võttis meid vastu tore naine kes seletas meile siinset kaarti jne. Andis meile ka kaardid millega saame ujuma minna spasse. Hotelliks siis Sunny Coast Resort & SPA. Lingid ja pildid ilusad kuid tegelikult meie tuba polnud ilus. Minu ja Hanna hind oli siis 155€.

Oma tuppa jõudes läksid emotsioonid pigem alla. Tuba oli õudsalt külm ja piltide peal polnud üldse sellises stiilis tube. Täitsa jube! Hiljem kui läksime nõudma oma raha tagasi siis hakati alles liigutama kuigi käisime enne kolm korda rääkimas. Toodi meile puhur ja tekid.

Käisime me poes ja ostsime süüa õhtuks ning hommikuks. Tegime õhtuks siis liha ja kartulit. Liha oli mõnusalt vürtsikas. Hommikuks on mõeldud krõbinad.

Homse päeva plaani meil täpselt ei ole kuid plaan oli ilusa ilma korral minna pealinna Valletta‘sse.